חדשות

המשטרה מבקשת לאתר נשים שנפגעו מינית מגינקולוג בצפון הארץ

בעקבות ביטול צו איסור, קוראת המשטרה לכל מי שנפגעה מהרופא החשוד במספר עבירות מין כלפי מטופלותיו, לבוא ולהתלונן | בית החולים פוריה השעה את הרופא מכל פעילות

משטרה. אילוסטרציה

משטרת מחוז צפון מבקשת את עזרת הציבור באיתור נשים שנפגעו מינית מהגינקולוג ד"ר פבלו ג'קס רוסו (62), תושב פוריה עילית. בעקבות ביטול צו איסור פרסום בנושא הבוקר (ה') קוראת המשטרה לכל מי שנפגעה מהרופא, החשוד במספר עבירות מין כלפי מטופלותיו, לבוא ולהתלונן.  בית החולים פוריה השעה את הרופא מכל פעילות.

החקירה בעניינו של ד"ר רוסו התנהלה בחודשים האחרונים בתחנת משטרת טבריה תחת איסור פרסום, בעקבות תלונות של נשים שנפגעו במהלך טיפול גינקולוגי. במשטרה מציינים כי מדובר בשאלות בעלות אופי מיני שלא לצורך רפואי וכן בפעילות מיניות לכאורה במטופלות. בין השאר, על פי החשד, הצמיד את איבר מינו לגופן של המטופלות.

בית המשפט השלום בטבריה נענה לבקשת המשטרה להתיר את שמו של הרופא במטרה לאתר עוד קורבנות. המשטרה קוראת: כל היודעת דבר על מקרים נוספים בהם היה מעורב החשוד מתבקש להגיש תלונה בכל תחנת משטרה ברחבי הארץ.

נושאים קשורים:  ד"ר פבלו ג'קס רוסו,  משטרת ישראל,  עבירות מין,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
10.03.2024, 00:06

בקשת הנשים שלא להחזיר לו את רישיונו היא יריקה בפני מערכת המשפט מתועב כלל שיהיה המעשה שעשה או המעשים , הוא נשפט , נענש נכלא ונקנס וכרגע זכותו וחובת והחברה לקבלו לאחר ששילם את חובו. זה נשאר זכות של המטופלת לקבל ממנו טיפול או לא.